Priručnik "Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole" autorice Smiljane Zrilić daje kompletan pregled, stanje i perspektive integriranog odgoja i obrazovanja, odnosno metodike rada s djecom s posebnim potrebama. Priručnik se sastoji od 11 poglavlja: Tko su djeca s posebnim potrebama; Djeca i učenici s oštećenjem vida; Djeca i učenici s oštećenjem sluha; Djeca i učenici s poremećajem govora, jezika i glasa; Djeca i učenici sa sniženim intelektualnim sposobnostima; Djeca i učenici s poremećajem iz autističnog spektra; Djeca i učenici s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; Djeca i učenici s poremećajem pažnje uz hiperaktivnost; Specifične teškoće učenja te Darovita djeca i učenici. Ovaj priručnik predstavlja u nas u posljednje vrijeme najprimjereniji tekst s područja osposobljavanja odgojitelja, učitelja i pedagoga za rad s djecom s posebnim potrebama. Izvorno je znanstveno i stručno djelo, u kojem su na jednom mjestu dani pregled, stanje i perspektive integriranog odgoja i obrazovanja, odnosno metodičkih pristupa djeci/učenicima s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole, a u Hrvatskoj nisu tiskana djela sličnog sadržaja i kakvoće. Ovako cjelovit tekst omogućit će čitateljima da na jednom mjestu dobiju uvid u cijelo područje rada s djecom/učenicima s posebnim potrebama u integriranim uvjetima u vrtiću i nižim razredima osnovne škole, kao i niz metodičkih uputa za taj rad.