Dobri momci pobjeđuju samo u filmovima? Ne, osobe koje uspijevaju dijele se na one koje daju, uzimaju ili usklađuju, a uvriježeno shvaćanje da su osobe koje daju slabići i gubitnici pokazuje se potpuno pogrešnim. Davanje donosi gubitke s kojima onaj tko uzima ne mora računati, ali uspjeh koji postižu oni koji daju širi se i prelijeva, uvećavajući uspjeh onih koji se nalaze oko njih. I dok uspjeh osoba koje daju stvara vrijednost, umjesto da je samo prisvaja., osoba koja uzima uspijeva samo pod uvjetom da drugi gube.
Prvi dio Grantove knjige otkriva načela uspjeha osoba koje daju te pokazuje kako uspješne osobe koje daju na jedinstveni način pristupaju odnosima u četiri važna područja: povezivanje s drugima, suradnja, vrijednosti i utjecaj. Drugi dio knjige posvećen je gubicima povezanim s davanjem. Istražuje kako se osobe koje daju brane od sindroma izgaranja na poslu i kako uspijevaju ne postati mekušci i slabići.
Uz to, knjiga će vam omogućiti da osobu koja uzima prepoznate već po njezinom profilu na facebooku.