predmeta Hrvatski jezik, poglavito poučavanjem jezičnih djelatnosti kao njegovih sadržajnih sastavnica.
Namijenjeno je, u prvom redu, učiteljima/nastavnicima hrvatskoga jezika i studentima Kroatistike, ali budući da promovira vještinu čitanja s razumijevanjem kao odgojno-obrazovno postignuće učenika, ono postaje vrijedna stručno-metodička literatura za učitelje/nastavnike drugih nastavnih predmeta, odnosno za studente svih nastavničkih smjerova, a ne samo za one koji će poučavati Hrvatski jezik.
Važnost ove knjige je u tematizaciji bitnih sadržaja sa stajališta poticanja razvoja ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Znanstvena utemeljenost i funkcionalnost čine ju ne samo pristupačnom i korisnom učiteljima/nastavnicima koji poučavaju Hrvatski jezik nego ona može izazvati zanimanje te udovoljiti i širem rasponu korisničkih potreba onih koji u svojem poučavanju polaze od teksta, odnosno od čitanja kao jezične djelatnosti.