Sam naslov kaže koji je glavni cilj ovog priručnika: ovladati čitanjem. Kako bi ispunio svoj cilj, uz prvu cjelinu koja se odnosi na teorijsku podlogu razvoja čitanja, utjecaj pojedinih jezičnih sastavnica na vještinu čitanja te poremećaje čitanja, u njemu se nalazi i niz vježbi. Vježbe su namijenjene djeci od 8 do 11 godina, koja su ovladala početnim čitanjem, međutim ono nije odgovarajuće brzine i točnosti, a mehanizmi razumijevanja pročitanog još nisu razvijeni. Zamišljene su na način da su vezane uz određenu priču.
Kako bi priče djeci bile zanimljive, bliske i primjerene dobi, njihove su teme pomno birane. Također, pisane su jednostavnom sintaksom i jasne su strukture te su u njih namjerno uneseni jezični elementi poput velikog broja glagola ili prijedloga, pseudoriječi, sinonima ili antonima. Upravo to omogućuje da dijete spontano, kroz priču, usvoji jezično bogatstvo i nadogradi svoj jezični sustav.
Zadatci u knjizi dijele se na one prije i poslije čitanja pojedine priče. Kako bi taj dio knjige bio u potpunosti prilagođen djeci i poticajan za rad, prepun je šarenih i živopisnih ilustracija, koje se savršeno uklapaju u temu pojedine priče.
Važno je napomenuti da su upravo priče i zadatci u ovoj knjizi primjer prema kojem svaki roditelj, učitelj ili logoped može djetetu osmisliti i sastaviti nove zadatke, stoga se ne treba zaustaviti samo na postojećima.
Ovaj priručnik pisan je iz perspektive logopeda, iz koje se čitanju pristupa kao jezičnoj vještini. Iznimno je važan rad od najranije dobi, kako bi se i ona, a i sve druge vještine koje u njoj imaju temelj, u potpunosti razvile. Upravo je ova knjiga jedinstven primjerak sredstva za rad i razvoj na, u današnjem svijetu neophodnoj, vještini čitanja, stoga je preporučujemo roditeljima i svima koji rade s djecom.