Knjiga
Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama.
No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet
Iz sadržaja:
Priroda međunarodnog marketinga
Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
Ekonomsko okruženje
Političko okruženje
Zakonodavno okruženje
Kulturno okruženje
Istraživanje stranih tržišta
Proizvodi
Usluge
Cijene
Međunarodna marketinška distribucija
Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
Odnosi s javnošću