Dobrodošli na službenu internet stranicu Gradske knjižnice i čitaonice Ilok

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

030396Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet

Iz sadržaja:
  • Priroda međunarodnog marketinga
  • Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
  • Ekonomsko okruženje
  • Političko okruženje
  • Zakonodavno okruženje
  • Kulturno okruženje
  • Istraživanje stranih tržišta
  • Proizvodi
  • Usluge
  • Cijene
  • Međunarodna marketinška distribucija
  • Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
  • Odnosi s javnošću
  • Trg Nikole Iločkog 2, 32236 Ilok
    Telefon: 032 590 041, 032 590 198 - Fax:032 590 041
    E-mail: ravnatelj@knjiznica-ilok.hr - info@knjiznica-ilok.hr - nabava@knjiznica-ilok.hr
    Radno vrijeme knjižnice: ponedjeljak, utorak: 12:00-19:30, srijeda, četvrtak, petak: 7:30-15:00